Qbasicnews.com
November 14, 2019, 11:17:49 PM *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News: Back to Qbasicnews.com | QB Online Help | FAQ | Chat | All Basic Code | QB Knowledge Base
 
   Home   Help Search Login Register  
Pages: 1 2 3 [4] 5
  Print  
Author Topic: Chun Li. Drawn Cobra style!  (Read 14568 times)
TheBigBasicQ
*/-\*
*****
Posts: 4550



WWW
« Reply #45 on: December 21, 2003, 11:22:51 AM »

You didnt ignore me though Wink
Logged
na_th_an
*/-\*
*****
Posts: 8244



WWW
« Reply #46 on: December 21, 2003, 11:24:22 AM »

I just answered your question.
Logged

SCUMM (the band) on Myspace!
ComputerEmuzone Games Studio
underBASIC, homegrown musicians
[img]http://www.ojodepez-fanzine.net/almacen/yoghourtslover.png[/i
TheBigBasicQ
*/-\*
*****
Posts: 4550



WWW
« Reply #47 on: December 21, 2003, 11:29:45 AM »

Forget it. I am in a kinda bad mood. I dont want to start another flame war. I do apologise for being such an 'ass'.
Logged
adosorken
*/-\*
*****
Posts: 3655



WWW
« Reply #48 on: December 21, 2003, 11:49:21 AM »

We all have our bad days. Just a part of being human, tis all Cheesy
Logged

I'd knock on wood, but my desk is particle board.
relsoft
*/-\*
*****
Posts: 3927



WWW
« Reply #49 on: December 23, 2003, 12:10:22 AM »

Quote from: "toonski84"
Because art with lovingly hand-drawn pixels looks so much better than a bunch of crappy polygons.  Can't think of a single Street Fighter EX game people actually *want* to play, and lord, dont get me started on SNK's 3d ventures.


Now that's what I want to hear!!!!
 Cheesy  Cheesy
Logged

y smiley is 24 bit.


Genso's Junkyard:
http://rel.betterwebber.com/
Neo
Na_th_an
*****
Posts: 2150



« Reply #50 on: December 29, 2003, 09:37:05 AM »

Quote from: "relsoft"
Quote from: "toonski84"
Because art with lovingly hand-drawn pixels looks so much better than a bunch of crappy polygons.  Can't think of a single Street Fighter EX game people actually *want* to play, and lord, dont get me started on SNK's 3d ventures.


Now that's what I want to hear!!!!
 Cheesy  Cheesy

I agree with Toonski that Street Fighter's crappy. But I like Mortal Kombat, especially the Trilogy. The new MK4 is 3D but according to me it lacks very much gameplay compared to MKT. Wink
Logged
na_th_an
*/-\*
*****
Posts: 8244



WWW
« Reply #51 on: December 29, 2003, 12:14:25 PM »

Toonski meant Street Fighter EX.

Mortal Kombat has gameplay?  Shocked
Logged

SCUMM (the band) on Myspace!
ComputerEmuzone Games Studio
underBASIC, homegrown musicians
[img]http://www.ojodepez-fanzine.net/almacen/yoghourtslover.png[/i
adosorken
*/-\*
*****
Posts: 3655



WWW
« Reply #52 on: December 30, 2003, 12:41:17 AM »

Quote from: "na_th_an"
Mortal Kombat has gameplay?  Shocked

 Shocked  Shocked  Shocked  Shocked  Shocked  Shocked

I have no idea. I thought it sucked.  :x  :barf:

Except the original...it had Goro. Goro owned. Plain and simple. Smiley
Logged

I'd knock on wood, but my desk is particle board.
na_th_an
*/-\*
*****
Posts: 8244



WWW
« Reply #53 on: December 30, 2003, 01:53:40 AM »

LOL! But Goro looked like (literally) one of those Masters of the Universe action figures they sold in the mid eighties (I mean the original ones):

Logged

SCUMM (the band) on Myspace!
ComputerEmuzone Games Studio
underBASIC, homegrown musicians
[img]http://www.ojodepez-fanzine.net/almacen/yoghourtslover.png[/i
toonski84
__/--\__
*****
Posts: 2567



« Reply #54 on: December 30, 2003, 05:57:34 PM »

yuck! crappy digitized mortal kombat sprites?

and yet, yeah, I played it.  I liked the fatalities, though I couldnt really pull them off.  But I love Street Fighter 2 *so* much more Wink
Logged

i]"I know what you're thinking. Did he fire six shots or only five? Well, to tell you the truth, in all this excitement, I've kinda lost track myself. But being as this is a .44 Magnum ... you've got to ask yourself one question: 'Do I feel lucky?' Well, do ya punk?"[/i] - Dirty Harry
na_th_an
*/-\*
*****
Posts: 8244



WWW
« Reply #55 on: December 30, 2003, 06:42:54 PM »

Yeh, I remember that the catch ten years ago, when it was released, were the digitalized graphics... But in fact those are which make it look SOOOO crappy. I've played this game a little bit, but I really find it anything but playable...
Logged

SCUMM (the band) on Myspace!
ComputerEmuzone Games Studio
underBASIC, homegrown musicians
[img]http://www.ojodepez-fanzine.net/almacen/yoghourtslover.png[/i
Neo
Na_th_an
*****
Posts: 2150



« Reply #56 on: January 19, 2004, 11:55:05 AM »

Btw, anyone knows where I can find the StreetFighter 2 EX game? Perhaps even in PSX ISO format? Then I could try it out Wink
Logged
Rokkuman
Na_th_an
*****
Posts: 1973



« Reply #57 on: January 27, 2004, 04:57:11 PM »

I know it's out there for arcade in Emulator format... ISOs are extremely hard to find, at least for us non-kazaaers. Smiley
Logged
TheBigBasicQ
*/-\*
*****
Posts: 4550



WWW
« Reply #58 on: January 27, 2004, 05:17:55 PM »

Yeah, I agree. My ISP blocks kazaa =(
Logged
Rokkuman
Na_th_an
*****
Posts: 1973



« Reply #59 on: January 27, 2004, 10:04:24 PM »

No, not my ISP. I've heard rumors of people going to jail over it, and that's really the last thing I need in my daily routine...
Logged
Pages: 1 2 3 [4] 5
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2015, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!